Adatvezérelt döntések az online vendégszerzésben

2020. április 23.

Helyszín

Rubin Wellness & Conference Hotel,

Budapest

A rendezvényről

BOOST!

Elérkezett az idő, hogy a MORGENS csapata az elmúlt 8 évben megszerzett online marketing tudását színpadra vigye. Ez a nap az online vendégszerzés jegyében a VALÓS adatelemzésről, a 8 év alatt elköltött több, mint 1,7 milliárd forintnyi PPC budget által megszerzett tapasztalatokról, és az adatok helyes értelmezéséről fog szólni. Mire számíthatsz, ha velünk tartasz ezen a napon?

  • értékes ötletek a vendégszerzéshez
  • felelős döntéshozatal az adatok értelmezése után
  • TOP szakmai szereplők garantáltan SALESMENTES előadásai
  • jövőbemutató marketing-, és sales megoldások
  • kiváló catering
Előadások, időbeosztás

Program

délelőtt

8:30 - 9:15

Érkezés, regisztráció

délelőtt

9:15 - 9:30

Köszöntő, megnyitó

délelőtt

9:30 - 10:15

Katona Zoltán

Ügyvezető - MORGENS

Online marketing eszközök szinergiája

Az online vendégszerzés legfontosabb marketing eszközeinek szinkronizációja, együttes hatása a bevételeinkre. Milyen eszközökre, milyen mixben csoportosítsuk marketing keretünket.

délelőtt

10:15 - 10:45

Benke Enikő

Online marketing vezető - MORGENS

Adatbázisépítés és felhasználó akvirálás haladó szinten

Hogyan gyűjtsünk felhasználókat, hogyan skálázzuk őket, és hogyan kövessük őket? Milyen eszközök állnak rendelkezésünkre? Esettanulmány konkrét számokkal!

Kávészünet

délelőtt

11:15 - 12:00

Rózsás Péter

Analitika vezető - MORGENS

Az utolsó kattintáson túl

Marketing csatornáink értékelése helyesen, a Google Analytics (haladó szinten) segítségével. Lássunk több dimenzióban: egyedi adatok előállítása és felhasználása. Gépi tanulás lehetőségei a vendégszerzésben.

délelőtt

12:00 - 12:45

Oravecz Szilvia

Hotel Pricing Yield & Revenue

Revenue management és dinamikus árazás a gyakorlatban

Hogyan lehet a legtöbb bevételt kihozni a szállodai online forgalmunkból? Bevált stratégiák és tévhitek a dinamikus árazásban.

Ebédszünet

délután

14:00 - 14:45

Miskovics Adrienn

Üzletfejlesztési Tanácsadó (utazási szektor)

A törzsvendégprogramok hatása a döntési útvonalban

Miért indítsunk digitális törzsvendégrendszert? Mivel látunk többet, ha online van a profil? Milyen hatása lehet a marketingre és a márkára? Milyen mutatókat használjunk és mikor térül meg?

délután

14.45-15.45

Kerekasztal beszélgetés

Mit várhatunk 2020-ban és 2021-ben a belföldi turizmusban, és hogyan készüljünk fel a változásokra?

Résztvevők:

  • Harmati-Győrffy Krisztina - Hotel Európa Fit - Hévíz
  • Könnyid László - MTÜ
  • Szigetvári József - Szallas.hu
  • Horváth Ádám - D-edge
  • Katona Zoltán - MORGENS
  • Moderátor: Szekerka András - Hunguest Hotels Zrt.
Előadók

Benke Enikő

Online marketing vezető - MORGENS

5 éves online marketing és 2,5 éves szállodaipari tapasztalattal azon dolgozom, hogy az online konverziók az offline környezetben is rentábilisak legyenek. Hitvallásom, hogy a hosszútávú megtérülés kifizetődőbb, mint a gyorsan jött bevételnövekedés. Munkám során a MORGENS Partnereinek elvárásait fordítom le az online marketing nyelvére és valósítom meg azokat a legjobb ROI-t szem előtt tartva.

Miskovics Adrienn

Üzletfejlesztési Tanácsadó (utazási szektor)

10+ éve dolgozom digitális média és stratégiai területen, ebből 4 évet töltöttem Írországban a Google EU központjában. Fő küldetésem a legújabb digitális trendek és technikai megoldások követése és azok lefordítása az üzleti életben való alkalmazásra. Kiemelt területek: digitális stratégia fejlesztése, média mix optimalizálás, mérések és attribúció, hatékonyságnövelés a weben, ügyfél életciklus követése.

Oravecz Szilvia

Hotel Pricing Yield & Revenue

21 évig dolgoztam egy nagy vidéki szállodában először értékesítőként, később rezerváció vezetőként, majd yield & revenue managerként. 2017 tavaszától döntöttem úgy, hogy szabadúszóként hasznosítom a szakmai tapasztalataimat, jelenleg külső tanácsadóként segítem a szállodák munkáját. Célom a bevétel növelése, ami nem feltétlen jár együtt a kihasználtság növelésével! Eddig 27 szállodának segítettem az automata online foglalási rendszer, channel manager, árazás felépítésében, az automatán működő rendszerrel továbbá nagyon gyorsan és sikeresen növeltük meg az online bevételeket.

Rózsás Péter

Analitika vezető - MORGENS

A turizmusban már 1997 november óta dolgozom. Szállodás pályafutásom során a recepcióstól az értékesítés és marketing vezetőig tartó skálán mozogtam, a 2000-es évek elejétől egyre fókuszáltabban az online marketing lett a meghatározó területem (akkor még általánosabban), az utóbbi években pedig leginkább PPC és analitika. A MORGENS analitikai vezetőjeként Partnereinket segítem az adatok helyes értelmezésében, és adatalapú döntéseik támogatásában.

Katona Zoltán

Ügyvezető - MORGENS

A MORGENS vezetőjeként 8 éve dolgozom a marketing és analitikai csapat, tudásunk, és eszköztárunk fejlesztésén. Hitvallásom, hogy nem hagyatkozhatunk kizárólag 1-1 marketing eszközre online marketingünk tervezésekor. Az eszközöket és megoldásokat együttesen kell jól használnunk. Az adatvezérelt marketing és a folyamatos brand kommunikáció, valamint a folyamatos fejlesztés (eszközök, automatizációk, szolgáltatások) mellett tettem le a voksomat.

MORGENS

8 éve hobbivállalkozásként indultunk, hogy valami „jót” alkossunk a szállodai vendégszerzés területén.

2020-ban már komplex digitális ügynökségként több, mint 20 Kollégával és szakmai Partnerrel:

  • túl vagyunk 100 elkészített szállodai weboldalon,
  • RoomSome booking engine-ünket több, mint 70 Partnerünk használja,
  • marketing csapatunk pedig megszámlálhatatlan munkaórában segíti hazai szállodák marketing és analitikai munkáját.

Early Bird jegyárak

(Március 23-ig)

MORGENS Partner

Partnernek minősül minden szolgáltató, akinek a MORGENS Design Kft.-vel élő szerződése van.

29.900 Ft helyett

25.900 Ft/fő

Regisztráció

Normál jegy

Rendezvényünk tárt kapukkal várja a turizmus szakma minden szereplőjét!

34.900 Ft helyett

29.900 Ft/fő

Regisztráció
Regisztráció

Végösszeg:

0 Ft + ÁFA

BOOST!
2020. 04. 23.

8:30 - 17:00

Rubin Wellness &
Conference Hotel,

Budapest

Kapcsolat

+36 30 210 8515